Buchet din perlute pe culoare alba cod.77 Pearl bouquet

Dragele mele mirese,acum cateva luni am decis sa fac o colaborare cu Brooch Bouquet by Bianca astfel ca produsele Eoyn se pot livra mai usor si mai departe de Europa. Am tinut sa va povestesc despre aceasta colaborare din cauza unei intamplari amuzante cu miresica Adela (de mai jos)careia ii multumesc mult pentru mesajul ei. Asa cum am spus intr-unul din posturile mai vechi,modelul de buchet cu perlute este unic in Romania .Eu am vazut acest model in alta tara ,in poze,nu m-a invatat nimeni cum se face si am inceput sa il fac singura intr-o modalitate a mea de aceea tin sa cred ca e unic in lume.Intr-una din zile Adela(mireasa de mai jos) mi-a trimis un mesaj in care mi-a spus ca a gasit poze cu buchetul meu pe alt cont si cineva mi-a furat ideea.Era de fapt contul Bouquet brooch by Bianca cu care colaborez🙂
Multumesc mult inca o data Adela pentru atentionarea ta,pentru pozele superbe si pentru ca imi esti si prietena pe langa clienta.
10719017_828346693863777_569799344_n 10721465_828346767197103_1310393954_n buchet perle albe buchet perle albe1 floare piept mire IMG_4996

 

 

4 thoughts on “Buchet din perlute pe culoare alba cod.77 Pearl bouquet

Leave a Reply

