Buchet mireasa si accesorii pentru Catrinel

Stiu ca nu am postat demult,dar am asteptat sa primesc poze de la miresicile mele din 2013.Asa ca incep acum cu scumpa de Catrinel.Pentru ea am facut un buchet bijuterie din saten,dantela si diferite accesorii tip brose.Am pastrat si in acest an tema de baza a ceea ce vreau sa reprezinte Eoyn – Accesorii mirese,in special buchete din brose .

Tot pentru Catrinel am facut si un cordon din strasuri pentru accesorizarea superbei rochii si o perna pentru verighete brodata cu muuuulte margelute.

Catrinel a ales sa mai adauge dantela pe marginea pernei,imi place cum a iesit,dar imi place si varianta dinainte,asa ca va trimit ambele poze poate sunt mirese pe viitor care ar vrea sa stie cum arata si cu dantela si fara.

Despre ,,print si printesa” ce pot sa spun🙂 sunt superbi amandoi.Imi place mult sa le privesc pozele,nu ai cum sa nu zambesti si sa simti fericirea din acea zi.Va doresc casa de piatra si multa fericire!

ImageImageImageImageImageImageImage

One thought on “Buchet mireasa si accesorii pentru Catrinel

  1. Multumim tare mult pentru urari draga mea, iti multumesc si pentru accesoriile deosebite, am facut cea mai buna alegere!!! Sa iti dea Dumnezeu sanatate si rabdare in continuare, caci talent ai din belsug! Te pup si te imbratisez cu drag🙂

    Like

Leave a Reply

