Buchet mireasa Cristina

Am asteptat poze de la Cristina,o miresica din toamna 2012 pentru ca nu am apucat sa fac eu inainte sa ii trimit buchetul si tacamurile gravate.Nu imi pare rau pentru ca ei i-au iesit cu mult mai bine decat daca le-as fi pozat eu.Cristina esti ca o printesa!

Cristina buchet alb visiniu

Cristina buchet alb visiniu

IMG_3966_DxO

IMG_6356_DxO

IMG_6331_DxO

One thought on “Buchet mireasa Cristina

  1. Ar trebui sa te felicit si sa ma minunez la fiecare postare. Dar nu este timp.
    Este minunat tot ceea ce faci si este extraordinar sa poti crea pentru momente fericite, pentru oameni fericiti. Te asigur de intreaga mea admiratie si mai ca-mi vine sa mai fac o nunta.

    Like

Leave a Reply

