Voal petale

Ti-ar placea si tie sa ai petale pe voal?


5 thoughts on “Voal petale

  1. Buna, m-ar interesa acest voal cu petale. Cat costa? Poti in loc de petale sa faci fluturasi sau o combinatie fluturi cu petale?si cat ar costa varianta asta. Multumesc, Anca.

    Like

    • Buna Anca,da pot sa iti fac un voal care sa aiba fluturi si petale.Nu am mai facut cu fluturi numai cu petale,dar toate ideile noi mi se par adevarate provocari .Am sa iti scriu un email cu mai multe detalii si acolo putem comunica mai usor in legatura cu ce culori doresti sa aiba fluturasii,petalele,tivul etc.Daca doresti sa mai vezi exemple si mirese purtand acest tip de voal facut de mine poti cauta aici sau pe facebook Eoyn.De exemplu poze de la Carmen:o miresica ce a ales voalul alb si petalele rosii.Tinem legatura,papa.

      Like

  2. Am gasit ceea ce cautam doar ca am nevoie de pele rosii( ca si trandafirii). Imi trimiti un email daca poti realiza te rog frumos? Multumesc mult.

    Like

Leave a Reply

