Accesorii Alina

Alina m-a gasit acum o luna , isi cauta un buchet unicat.Am fost foarte surprinsa cand am auzit ca va avea nunta in aceeasi zi cu sarbatoarea de Halloween.In acel moment mi-au trecut o mie de idei care ar putea lega nunta si semnificatia sarbatorii.Imi place foarte mult cand mirii fac si altceva pe langa traditiile obisnuite din ziua nuntii.Asa ca ne-am pus pe treaba.

De la ora 00.00 va fi un bal mascat, am facut o masca argintie imbracata in dantela.Argintiul va iesi in evidenta doar in miscare.

Buchetul are 18 cm diametru si e din saten cu organza.Pe trandafirii din saten am aplicat swarovski.

Intr-o parte un paianjen tot din swarovski si sarmulita argintata.

Floarea de par si jartiera sa fie din aceleasi materiale ca si buchetul.Si o esarfa pentru biserica,cu initialele mirilor .Primul colet l-am trimis.Urmeaza sa facem si masca mirelui si alte cateva accesorii care o sa vi le arat pe parcurs.


6 thoughts on “Accesorii Alina

  1. Pingback: Poze de la Alina « Accesorii unicate pentru mirese si diferite ocazii

    • multumesc ,dupa nunta o sa primesc poze,deocamdata le am doar acestea care le-am facut eu inainte de a trimite Alinei coletul.

      Like

  2. Pingback: Accesorii Alina 2 « Accesorii unicate pentru mirese si diferite ocazii

    • Multumesc foarte mult Maria si imi plac si mie foarte mult lucrurile tale,in special colierul la care ti-am lasat comment-ul,o sa te ajut cu mare placere cand vei fi miresica ,nasa,sau orice ocazie.

      Like

Leave a Reply

